Natječaj za Međunarodnu izložbu likovnih radova u okviru STOO2 konferencije

Natječaj za Međunarodnu izložbu likovnih radova u okviru STOO2 konferencije

Natječaj za Međunarodnu izložbu likovnih radova u okviru
2. Međunarodne znanstvene i umjetničke konferencije Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2
20. – 21. svibnja 2022., Zagreb, Hrvatska
Galerija Učiteljskog fakulteta

  1. Na izložbu se prijavljuju umjetnici, sveučilišni profesori iz zemlje i inozemstva koji su aktivni na likovnoj sceni svoje zemlje, a vezani pedagoškim radom za svoje matične institucije u području vizualno-likovne umjetnosti.
  2. Odabir likovnih djela ne podliježe žiriranju i nema kotizacije.
  3. Svaki sudionik na Međunarodnoj izložbi bit će prezentiran s najviše dva recentna likovna rada (crteži, slike, skulpture, keramika, grafika, tekstil, fotografija).
  4. Radovi se šalju neopremljeni.
  5. Format dvodimenzionalnoga rada je zadan: 30 x 30 cm. Trodimenzionalni radovi do 30 x 30 x 30 cm. Radovi koji ne odgovaraju zadanom formatu neće biti prihvaćeni za izlaganje.
  6. Likovni radovi bit će dokumentirani u katalogu.
  7. Materijal za izradu kataloga treba sadržavati:
    1. fotografije radova:
      boja: CMYK, dpi: 300, veličina: 15 x 15 cm, format: TIFF ili JPEG
    2. kratki životopis (lektorirano) maksimalno do 150 riječi na hrvatskom i engleskom jeziku (strani autori samo na engleskom).
    3. naziv rada, godina, tehnika – na hrvatskom i engleskom jeziku (strani autori samo na engleskom).

Materijale i prijave za izložbu poslati u formi elektroničkoga zapisa najkasnije do 24. travnja 2022., na e-poštu: andrijavecenaj[at]gmail.com

Radovi se mogu donijeti osobno ili poslati poštom. Ako se šalju poštom, potrebno je platiti i troškove povrata.

Likovne radove – eksponate za izložbu poslati najkasnije do 1. svibnja 2022. na adresu:
UČITELJSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU, SAVSKA CESTA 77, 10 000 ZAGREB

NATJEČAJ (PDF) možete preuzeti ovdje – Natječaj za Međunarodnu izložbu likovnih radova u okviru 2. Međunarodne znanstvene i umjetničke konferencije Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu