Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora

Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora

Na temelju čl. 63. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03; 198/03; 105/04; 174/04; 2/07; 46/07; 45/09; 63/11; 94/13; 139/13; 101/14; 60/15; 131/17) članka 41. Statuta Sveučilišta  u Zagrebu (pročišćeni tekst) i članka 25. Statuta Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, dekan prof. dr. sc. Siniša  Opić donosi

ODLUKU

I

Odlučeno je da će se objavom u Narodnim novinama i Večernjem listu – izdanju za regiju Varaždin i Čakovec te na web-u Fakulteta pokrenuti natječaj za davanje u zakup prostorija u zgradi Fakulteta u odsjeku u Čakovcu za potrebe i u svrhu pružanja usluga studentske prehrane. Natječaj će biti otvoren osam dana od dana posljednje objave u navedenim javnim glasilima. Objaviti će se tekst kako slijedi:

Predmet:   natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora

                  slijedećeg sadržaja:

  1. PREDMET NATJEČAJA: davanje u zakup poslovnog prostora koji se nalazi u zgradi zakupodavca u Čakovcu, Ulica dr. Ante Starčevića 55; a sastoji se od dvije prostorije i sanitarnog čvora neto korisne površine 163,17 m2 (sto šezdeset i tri cijelo sedamnaest metra kvadratna), te terase u dvorištu površine 60 m2.
  2. NAMJENA PROSTORA: Zakupnik će koristiti zakupljeni prostor isključivo za obavljanje registrirane djelatnosti i to posluživanje minimalno tri meni obroka od kojih je jedno vegetarijansko, te toplih i hladnih napitaka i pića u svrhu studentske prehrane za potrebe studenata uz korištenje ixica, te nastavnika i ostalih zaposlenika zakupodavca uz izdavanje računa putem fiskalne blagajne.
  3. OPREMA PROSTORA: U poslovnom prostoru osigurani su potrebni priključci za telefon, vodu, struju i kanalizaciju. Prostor nije adekvatno uređen te u njemu nema opreme za obavljanje djelatnosti iz t.1. ovog Natječaja.
  4. TRAJANJE ZAKUPA: Poslovni prostor daje se u zakup na 5 (pet) godina počevši od dana zaključenja ugovora o zakupu poslovnog prostora koji će se zaključiti sa najpovoljnijim ponuditeljem. Navedeno trajanje zakupa uvjetovano je održanjem kvalitete usluga i poštovanjem ugovornih obveza zakupoprimca. Zakupodavac će ugovorom obvezati zakupoprimca na održanje kvalitete usluga što će biti ocjenjivano najmanje 1 (jednom) godišnje od strane Povjerenstva za kvalitetu te će negativna ocjena povjerenstva biti uvjet za raskid istog ugovora na štetu zakupoprimca.
  5. IZNOS OČEKIVANE ZAKUPNINE: Minimalni očekivani iznos mjesečne zakupnine je 2.200,00 kn (dvije tisuće dvjesto) + PDV, plativo unaprijed do najkasnije 5. u mjesecu za tekući mjesec. U minimalni očekivani iznos nisu uključeni režijski troškovi niti troškovi redovitog održavanja koji su isključiva obveza zakupnika.
  6. KVALITETA USLUGA: Zakupnik je dužan postići i održati visoku kvalitetu usluga. Kvaliteta usluge zakupnika podliježe ocjenjivanju od strane posebnog Povjerenstva od 5 (pet) članova sastavljenog od predstavnika zakupodavca, tj. nastavnika (dva), ostalih zaposlenika (jednog), studenata (jednog) i predstavnika zakupoprimca (jednog), i to protekom 6 (šest) mjeseci počevši od početka zakupa poslovnog prostora. U slučaju negativne ocjene kvalitete usluga zakupodavac može otkazati Ugovor o zakupu pisanom izjavom uz otkazni rok od 8 (osam) dana.
  7. VRIJEME PRUŽANJA USLUGA: Obveza je zakupnika vrijeme pružanja usluga uskladiti s radnim vremenom zakupodavca i to od ponedjeljka do petka od 8,00 (osam) sati do 19,00 (devetnaest) sati, te subotom od 8,00 (osam) sati do 16,00 (šesnaest) sati. Nedjelja je neradni dan za zakupodavca. Navedeno radno vrijeme može se izmijeniti sukladno dogovorima zakupnika i zakupodavca. Za vrijeme ljetnih praznika, i to u pravilu između 16. srpnja (šesnaestisrpnja) do 31.08. (tridesetprvikolovoza) i od 22. 12. (dvadesetdrugogprosinca) tekuće godine do Sveta tri kralja iduće godine, zakupodavac također ne radi te u tom vremenu nema potrebe za korištenjem uslužne djelatnosti. U dogovoru između zakupodavca i zakupnika regulirat će se rad i plaćanje zakupnine u vrijeme blagdana, državnih praznika, godišnjih odmora i sl.
  8. DOSTAVA PONUDA NA NATJEČAJ: Zainteresirane osobe podnose ponude na natječaj u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici sa naznakom “NE OTVARAJ-PONUDA ZA ZAKUP”, na adresu zakupodavca: Učiteljski fakultet; 10 000 Zagreb, Savska cesta 77. do zaključno 1. prosinca 2021.  do 12:00 sati. Neće biti javnog otvaranja ponuda.
  9. OBVEZE UREĐENJA PROSTORA: Zakupnik je dužan urediti prostor koji preuzima u zakup te ga uskladiti sa standardima za obavljanje djelatnosti iz t.2. ovog Natječaja te u potpunosti opremiti prostor svom potrebnom opremom, uređajima i aparatima o vlastitom trošku.
  10. OBVEZA ISHOĐENJA DOZVOLA: Zakupnik je po zaključenju ugovora o zakupu dužan ishoditi sve nužne zakonom propisane dozvole za uređenje prostora te dozvole za rad u smislu Minimalnih tehničkih uvjeta za obavljanje djelatnosti iz t.2. ovog Natječaja. Zakupnik je posebice dužan dostaviti postojeći ugovor o pružanju usluga studentske prehrane zaključen s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta te pokrenuti proceduru za obavljanje usluga prehrane studenata na lokaciji Zakupodavca.
  11. JAMSTVA ZA OZBILJNOST PONUDE: Za ozbiljnost ponude osobe koje sudjeluju u natječaju dužne su uplatiti iznos od 30.000,00 kn (trideset tisuća) na žiro račun zakupodavca IBAN: HR9124020061100639639 do najkasnije završetka roka za dostavu ponuda iz t.8. ovog Natječaja. Navedeni iznos vraća se po okončanju Natječaja ponuditeljima čije ponude nisu odabrane. Izabranom zakupniku isti se iznos uračunava u zakupninu te se ne vraća. Predmetni iznos neće biti vraćen odabranom zakupniku ukoliko isti po donošenju odluke o odabiru ne zaključi ugovor o zakupu poslovnog prostora u roku kojeg odredi zakupodavac.
  12. NAJPOVOLJNIJA PONUDA: Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona koja uz zadovoljenje svih uvjeta iz Natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine. Sa izabranim zakupnikom zakupodavac će zaključiti ugovor o zakupu poslovnog prostora prema uvjetima iz ovog Natječaja.
  13. SUDJELOVANJE U NATJEČAJU: U natječaju mogu sudjelovati sve fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju uvjete za obavljanje ugostiteljske djelatnosti prema posebnim propisima. Izabrani zakupnik preuzima obvezu ishoditi sve potrebne dozvole za rad i suglasnosti nadležnih tijela.
  14. PONUDA NA NATJEČAJ MORA SADRŽAVATI:
  • osnovne provjerljive podatke o pravnoj ili fizičkoj osobi koja se natječe
  • izvadak iz sudskog registra za pravnu osobu ili odobrenje za obavljanje djelatnosti za fizičku osobu, u izvorniku ili ovjerenoj kopiji, ne starije od 6 (šest) mjeseci.
  • potvrdu o solventnosti tvrtke (obrazac BON 2)
  • potvrdu o uplaćenim porezima i doprinosima u izvorniku ne stariju od 30 (trideset) dana
  • dokaz o uplaćenom jamstvu za ozbiljnost ponude
  • izjavu ili potvrdu o nekažnjavanju odgovorne osobe zakupnika ne stariju od 6 (šest) mjeseci
  • detaljnu specifikaciju usluga sa cijenama i ostalim uvjetima iz Natječaja
  • ponuđeni iznos mjesečne zakupnine
  • NEPRAVODOBNE I NEPOTPUNE PONUDE NEĆE SE RAZMATRATI.
  1. O žalbama na natječaj odlučuje komisija od tri člana koju imenuje dekan.

Dekan,

Prof. dr. sc. Siniša Opić