Naziv poslijediplomskog specijalističkog studija:

Cjeloživotno učenje

Znanstveno područje: 8.0 Interdisciplinarna područja znanosti

Polje: 8.05. Obrazovne znanosti

Trajanje studija: 2 godine/ 4 semestra

Akademski stupanj: Sveučilišni specijalist obrazovnih znanosti  (univ. spec.)

Voditelj: prof.dr.sc. Marko Badrić

(mail):

Zamjenik voditelja: prof.dr.sc. Tajana Ljubin Golub

(mail):

Vijeće doktorskog/poslijediplomskog specijalističkog studija:

 

prof.dr.sc. Marko Badrić, voditelj doktorskog studija

prof.dr.sc. Tajana Ljubin Golub, zamjenica voditelja doktorskog studija

prof.dr.sc. Siniša Opić, dekan

prof.dr.sc.  Damir Velički, prodekan za znanost, umjetnost i međunarodnu suradnju

izv.prof.dr.sc. Višnja Rajić, prodekanica za nastavu i studente

prof.dr.sc. Tomislav Krznar, član

prof. emerita Dubravka Miljković, članica

 

Ukupno opterećenje iznosi 120 ECTS bodova koji su ravnomjerno raspoređeni po semestrima. U okviru interdisciplinarnog  programa ponuđena su i dva modula. Pedagoško-psihološki modul Poučavanje i cjeloživotno učenje  i modul Kineziološka edukacija u predškolskom i primarnom obrazovanju. U prvom semestru sluša se 3 obvezna kolegija (Teorije odgoja, Teorije kurikuluma, Metodologija istraživanja u obrazovnim znanostima)  te jedan obvezni/alternativni prema istraživačkom smjeru koji student samostalno odabire (Trendovi  razvoja obrazovanja u Europi  ili Kineziološka edukacija u obrazovnim sustavima Europske unije i svijeta). U drugom semestru studenti biraju jedan od obveznih/alternativnih kolegija prema istraživačkom smjeru (Psihologija cjeloživotnog razvoja ili Razvojna kineziologija), dva izborna kolegija i obavezno pohađanje Seminara za pripremu i izradu specijalističkog rada te time ostvaruju 30 ECTS bodova. U trećem semestru biraju 5 izbornih kolegija s liste ponuđenih i time ostvaruju 30 ECTS bodova. U četvrtom semestru obveze studenata odnose se na Izradu projekta i obrane specijalističkog rada pod vodstvom mentora.

U okviru modula Poučavanje i cjeloživotno učenje  studenti proširuju postojeća znanja i vještine,  stječu nova relevantna znanja, iskustva i vještine koje omogućuju kreativno rješavanje praktičnih problema u odgojno-obrazovnim ustanovama. Također, dobivaju spoznaje o suvremenim metodološkim i teorijskim pristupima poučavanju u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja kao i razvijanje novih znanja za rješavanje složenih strukovnih problema. Isto tako, završetkom ovog studija moći će samostalno analizirati, kritički procijeniti i inovirati te implementirati suvremene tehnike i metode poučavanja odnosno učenja u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja.

Odabirom modula Kineziološka edukacija u predškolskom i primarnom obrazovanju stječu se znanja iz primijenjenih područja kineziologije, a nakon završetka studija studenti će biti osposobljeni za samostalnu primjenu teorijskih znanja u području kineziološke edukacije u predškolskom i mlađem školskom dobu s ciljem vrednovanja odgojno-obrazovnog procesa. Također, samostalno će moći pristupiti  pronalaženju i prepoznavanju najrelevantnijih zakonitosti u odabiru modaliteta rada, metodičkih postupaka i valorizacije rada te njihova implementacija u nastavni proces. Isto tako njihova organizacijska osposobljenost biti će primjerena za provođenje različitih kinezioloških programa u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.

Uvjeti za upis: Na doktorski studij mogu se upisati pristupnici koji su prethodno završili:

  1. integrirani preddiplomski i diplomski učiteljski studij iz područja primarnog obrazovanja
  2. diplomski sveučilišni studij Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
  3. sveučilišne diplomske ili dodiplomske studije nastavničkih usmjerenja iz srodnih polja: obrazovnih znanost
  4. stručne dodiplomske studije ustrojene na nastavničkim fakultetima prema programima koji su bili na snazi prije stupanja na snagu Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (“Narodne novine” br. 123/03, 105/04, 174/04, 2/07 – Odluka USRH, 46/07, 45/09. i 63/11.)
  5. moguć je upis svih drugih stručnjaka koji su završili nenastavničke fakultete, ali su nakon studija stekli licencu za organiziranje nastave u osnovnim i srednjim školama te cjeloživotnom obrazovanju mladih i odraslih stjecanjem dodatnih pedagoških kompetencija za rad u školi i odgoju (program 60 ECTS-a ili s tim izjednačeni programi)
  6. Pristupnicima koji su stekli magisterij znanosti ili apsolvirali na srodnom poslijediplomskom studiju Vijeće studija može priznati dio obveza na ovom studiju, odnosno odrediti preostale obveze na studiju.

Dodatni uvjeti:

  1. prosjek ocjena ostvaren na diplomskom studiju s minimalnim prosjekom 3,60
  2. poznavanje engleskog ili drugog svjetskog jezika na razini B2,
  3. motivacija za stjecaje specijalističkih kompetencija ta za znanstveno-istraživački rad (usmeni razgovor povjerenstva s kandidatom

Cijena studija po semestru:  1.128,14 EUR

Poslijediplomski specijalistički studij Cjeloživotno učenje s pedagoško – psihološkim modulima Poučavanje i cjeloživotno učenje i Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju, koji traje dvije godine i čijim se završetkom stječe 120 ECTS bodova, te koji se izvodi u Središnjici u Zagrebu.