
Zakup poslovnog prostora za postavljanje uslužnih aparata za hranu i pića
Zakup poslovnog prostora za postavljanje uslužnih aparata za hranu i pića
Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet
Savska cesta 77;
10 000 Zagreb
OIB: 72226488129
raspisuje javni natječaj za davanje u zakup prostora od do 6m2 (metara kvadratnih) za postavljanje aparata za: tople napitke; hladne napitke, snack prehrambene proizvode (grickalice tj. zapakirane orašaste plodove; kekse; slane štapiće i slično) i prehrambene proizvode (obavezno sendviče te poželjno jogurte i proizvode sa cjeloviti žitaricama) u prostorijama Fakulteta u Zagrebu, Savska cesta 77, 10 000 ZAGREB. Zakup se daje na rok od 5 (pet) godina.
Lokacije za postavljanje aparata:
- U Zagrebu, Savska cesta 77, – na konkretnim mjestima koja će se dogovoriti između Zakupodavca i odabranog zakupca
- Ponude moraju sadržavati slijedeće podatke:
A – informacije o ponuditelju: tvrtku, adresu sjedišta i OIB tvrtke, dokaz o registraciji tvrtke za obavljanje djelatnosti (Izvadak iz registra Trgovačkog suda), potvrdu o nekažnjavanju odgovorne osobe ponuditelja, potvrdu da pravna osoba/ponuditelj nema neplaćenih poreznih obveza ili obveza u smislu doprinosa za socijalno ili mirovinsko osiguranje, Referentnu listu, potvrdu o bonitetu.
B – informacije o aparatima koji će se postaviti i proizvodima koji se nude –tip uređaja, potrošnja el. Energije i vode, proizvođač uređaja, kapacitet uređaja i starost uređaja – prednost imaju ponuditelji koji uz istu cijenu ponude veću kvalitetu uređaja, veću kvalitetu proizvoda, nove ili novije uređaje; daju garanciju postavljanja zamjenskih uređaja u slučaju kvara; obvežu se na veći udio domaćih proizvoda i vlastitu pripremu sendviča. Ponuditelj koji ponudi vlastitu pripremu sendviča garantira za higijensku i zdravstvenu garanciju istih te preuzima odgovornost za štetu prema korisnicima u slučaju štetnog događaja.
C – ponuđenu cijenu zakupa: mjesečno po m2 (metru kvadratnom) ili za svih 6 m2 (metara kvadratnih) sa posebno izraženim PDV-om.
D – Certifikate o ispravnosti i kvaliteti proizvoda – nakon odabira ponuditelja.
E – Visinu osiguranog iznosa i osiguravajuću kuću koja će osigurati aparate od mogućnosti štetnog događaja ili odgovornosti prema trećim osobama-nakon odabira ponuditelja.
F – Izjavu ponuditelja o obvezi da se će ponuditelj aparati svakodnevno ili u redovitim intervalima (svakako više puta tjedno) obilaziti, dopunjavati svježim i zdravstveno ispravnim proizvodima i održavati čistima.
G – Izjavu o brzom odzivu u slučaju kvara ili zastoja i redovitom servisiranju.
H – Izvornik ili od javnog bilježnika ovjerenu presliku potvrde Ministarstva hrvatskih branitelja ili gradskog ureda nadležnog za branitelje, ne stariju od 3 mjeseca od dana objave natječaja a kojom se dokazuje pravo prednosti na koju se ponuditelj poziva, izvornik ili od javnog bilježnika ovjerenu presliku potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije od 3 mjeseca od datuma izdavanja, o tome je li ponuditelj korisnik mirovine i ovjerenu izjavu ne stariju od 3 mjeseca od datuma izdavanja kojom potvrđuje da nije zakupnik drugog poslovnog prostora neovisno po kojoj je osnovi zakup ostvaren.
I – adresu elektroničke pošte za komunikaciju na koju će Zakupodavac dostavljati obavijesti te ispostavljati mjesečne račune.
- Postavljanje aparata, priključenje na el. mrežu i vodu te provlačenje vodova, održavanje i servis obveza je i ide u trošak ponuditelja kao i troškovi police osiguranja aparata te posebice njihove demontaže, uklanjanja i dovođenje prostora u prvobitno stanje po raskidu ugovora. Postavljanjem aparata odabrani ponuditelj tj. zakupac ne stječe stvarno pravo na nekretnini na kojoj su aparati postavljeni a koja je predmet ugovora o zakupu koji se može zaključiti sa odabranim ponuditeljem. Odabrani ponuditelj dužan je zaključiti ugovor sa Zakupodavcem u najkraćem mogućem roku te započeti s radom u roku od najviše 30 dana od dana zaključenja ugovora o zakupu a obveza plaćanja zakupnine teče od dan zaključenja ugovora.
- S odabranim ponuditeljem će se po prihvatu ponude sklopiti Ugovor na 5 (pet) godina kojim će se regulirati međusobni odnosi. Ugovor koji će se zaključiti sa odabranim ponuditeljem bit će sačinjen u vidu solemnizirane ovjerene javne isprave sa ovršnom klauzulom radi naplate potraživanja. Odabrani ponuditelj će najkasnije prilikom potpisivanja ugovora o zakupu dostaviti Fakultetu jamstvo radi naplate potraživanja u vidu bianko zadužnice na iznos od 5.000, eura (pettisuća). Ugovorno će se utvrditi period unutar godine (vrijeme u koje se periodički sukladno akademskom kalendaru ne održava nastava) za koje se neće naplaćivati ugovorena zakupnina.
- Osobe koje predaju ponude u ovom natječaju dužne su, najkasnije do posljednjeg dana roka za prijavu na natječaj, položiti na račun Zakupodavca iznos jamstva za ozbiljnost ponude u visini 2.000,00 eura (dvijetisuće) u korist Sveučilišta u Zagrebu Učiteljskog fakulteta na IBAN: HR HR9124020061100639639 te u pozivu na broj pod model staviti HR00 i OIB ponuditelja. Odabranom ponuditelju uplaćeni će se iznos jamstva za ozbiljnost ponude pretvoriti u jamstvo za uredno izvršenje ugovornih obveza te će se po isteku ugovora (ili sporazumnom raskidu ako se takva klauzula ugovori) izvršiti povrat cijelog ili dijela sredstava ili prijeboj cijelog ili dijela iznosa troškovima zakupnine, popravaka ili otklanjanja štete.
- Utvrđuje se minimalni očekivani početni iznos zakupnine u visini od 500,00 eura bez PDV-a (petsto).
- Zakupodavac će odbaciti prijave koje ne zadovolje odredbe točki 2.; 3.; 4.; 5. i 6. te posebice prijave tvrtki koje nisu solventne ili imaju nepodmirenih obveza na ime poreza i doprinosa.
- Zakupnik se obvezuje uskladiti asortiman ponude pića i hrane sa potrebama Zakupodavca te cijene sa potrebama korisnika (studenata, zaposlenika i gostiju Zakupodavca) te se posebice obvezuje u slučaju promjene cijena zatražiti pisano mišljenje Zakupodavca.
- Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona koja uz zadovoljenje svih ostalih uvjeta ovog natječaja sadrži i najveći ponuđeni iznos mjesečne zakupnine. Ako dva ili više ponuditelja ponude isti iznos zakupnine Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnog prostora pozvat će iste ponuditelje da u roku od 24 sata (od primitka poziva koji će biti upućen elektroničkom poštom na adresu koju ponuditelj dostavi u ponudi) dostavi novi iznos mjesečne zakupnine.
- osobe određene Zakonom o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17; 98/19; 84/21 i 156/23) imaju pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora koji je predmet ovog Natječaja za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost ako ispunjavaju uvjete iz ovog Natječaja i Zakona o zakupu poslovnog prostora (NN 125/11; 64/15; 112/18 i 123/24) te prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine sukladno pravu prvenstva kako slijedi:
a- članovi uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovima uže obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata.
b- hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskog rata
c- dragovoljci domovinskog rata
d- hrvatski branitelji iz Domovinskog rata, redoslijedom od duljeg prema kraćem periodu sudjelovanja u Domovinskom ratu.
e- braniteljske socijalno-radne zadruge za obavljanje registrirane djelatnosti koje su evidentirane u evidenciji braniteljskih socijalno-radnih zadruga ili su korisnici poticaja Ministarstva
f- djeca hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
g- osobe koje spadaju pod a- do f- ove točke a koje su korisnici mirovine.
Ako se sa ponuditeljem koji je pravo na zaključenje ugovora o zakupu stekao pozivom na odredbe t.10. zaključi ugovor o zakupu isti ne smije dati prostor u podzakup ili prenijeti ugovor na treću osobu.
- Svaki ponuditelj smije dostaviti samo 1 (jednu) ponudu u protivnom će se dostavljene ponude istog ponuditelja smatrati nevažećima.
- DOSTAVA PONUDA NA NATJEČAJ I UVJETI ODABIRA: Zainteresirane osobe podnose ponude na natječaj u pisanom obliku, poštom ili osobnom dostavom u pisarnicu, u zatvorenoj omotnici sa naznakom “NE OTVARAJ-PONUDA ZA ZAKUP”, na adresu zakupodavca: Učiteljski fakultet; 10 000 Zagreb, Savska cesta 77. do zaključno 3. ožujka 2025. do 12:00 sati. Valjanima će se smatrati ponude dostavljene na poštu do zaključno 3. ožujka 2025. u 12:00 sati. Neće biti javnog otvaranja ponuda. Učiteljski fakultet kao Zakupodavac zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu bez obrazloženja te neće nadoknaditi ponuditeljima troškove koje bi isti mogli imati pri sastavljanju i predaji ponude osim jamčevine koja bi bila uplaćena u novčanom iznosu.
Dekanica,
Prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić