ContinueUP
Projektom „ContinueUP” uspostavlja se sveobuhvatan pristup za hvatanje u koštac sa zahtjevima s kojima se suočavaju učitelji i nastavnici diljem kontinuuma POUN-a i TSU-a.
Erasmus Educatore
Erasmus+ projekt EDUCATORE ima za cilj, zajednički sa studentima i nastavnicima, promišljati o pitanju dobrobiti sudionika obrazovanja tijekom pandemije i poticati međusveučilišnu suradnju.
CARE2LEARN
The CARE2LEARN project aims to develop an early intervention tool to tackle learning disadvantages by strengthening early key skills of children to lay quality foundations for their education and chances of positive life outcomes, but also relieve parents, ECEC and school system from additional pressure.
Erasmus+ KA 2
Od listopada 2020. godine do rujna 2023. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu partner je na Erasmus+ KA 2 projektu „Coherence in European Teacher Education: Creating transnational communities of practice through virtual scenarios“ (2020 – 1 – DE01-KA203-005728).
Erasmus+ DEAL Project
Cilj je projekta učinkovitije djelovati na razvoj jezičnih vještina i pismenosti djece koja su zbog svojih jezičnih i kulturoloških posebnosti u nepovoljnijem položaju u odnosu na vršnjake te time poboljšati njihova ukupna obrazovna postignuća.
SCHOOL4NET-GEN
Glavni cilj planiranih istraživanja je ispitati stavove i (samo)procjene učitelja, ravnatelja, roditelja i učenika o slabostima postojeće didaktičke paradigme (nastava usmjerena na nastavnika) koja dominira u hrvatskim školama te ispitati moguća didaktička rješenja za unutarnju reformu u smjeru nastave usmjerene na učenika oslanjanjem na suvremene teorije nastave i učenja te na mogućnosti obogaćivanja nastavnih situacija i komunikacije digitalnim medijima.
Centar za istraživanje dječje književnosti i kulture
Djelatnost Centra nastavlja se na znanstvenoistraživački rad u okviru uspostavnoga znanstvenoga projekta Uspostavljanje međukulturnih poveznica kroz prijevode dječje književnosti: tekst, kontekst, strategije (BIBRICH UIP-2014-09-9823) koji se na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu od rujna 2015. do kolovoza 2018. godine odvijao uz potporu Hrvatske zaklade za znanost. Navedenim projektom uspostavljeno je znanstvenoistraživačko područje i formirana inicijalna […]
MORENEC
Opći cilj projekta je doprinijeti sistematizaciji postojećih i kreiranju novih znanstveno utemeljenih spoznaja o etiološkim, fenomenološkim i intervencijskim aspektima rizika socijalne isključenosti djece rane i predškolske dobi, kao temeljima planiranja, razvoja i evaluacije učinkovitosti odgojno-obrazovnih metoda, strategija i programa usmjerenih obiteljima i djeci rane i predškolske dobi.
young adulllt
Policies Supporting Young People in their Life Course. A Comparative Perspective of Lifelong Learning and Inclusion in Education and Work in Europe.