
Rana disciplinarna pismenost na hrvatskome: obilježja udžbeničkoga diskursa – RAPID (HRZZ IP-2024-05-2755)
Voditeljica: prof. dr. sc. Lidija Cvikić Trajanje: 10. 12. 2024. – 9. 12. 2027. Mrežna stranica projekta: https://rapid.ufzg.hr

Razvoj rječnika djece mlađe školske dobi kroz inovativne estetske i utjelovljene metode učenja- RjeŠko (HRZZ IP-2024-05-8350)
Voditeljica: izv. prof. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček Trajanje: 16. 12. 2024. – 15. 12. 2027. Mrežna stranica projekta: https://www.rjesko.com

THE ART OF TEACHING
Erasmus+ projekt The Art of Teaching (TAT) započeo je 1. siječnja 2022., a trajat će do 31. prosinca 2024.

UNIC projekt
UNIC, Europsko sveučilište postindustrijskih gradova, institucija koju čini osam sveučilišta posvećenih poticanju mobilnosti i uključenosti radi ostvarivanja društvenog učinka.

ACADEMY FOR CREATIVE, INNOVATIVE AND INCLUSIVE SCHOOLS (ERASMUS+ TEACHERS ACADEMY)
Ideja je Erasmus+ Teachers Academy projekta ACIIS – Academy for Creative, Innovative and Inclusive Schools uspostavljanje mreže među učiteljima kako bi se upotrebom dramskih aktivnosti i digitalnih dramskih alata podržalo stvaranje inkluzivnoga razrednoga okruženja koje osigurava obrazovanje i osobni razvoj svih učenika. U projektu surađuje 11 partnerskih ustanova iz pet zemalja: Poljska – Innocamp, Austrija […]

EU Horizon
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu uključen u EU Horizon projekt pod nazivom Transforming Education for Democracy through Aesthetic and Embodied Learning, Responsive Pedagogies and Democracy-as-becoming, 2023–2026

ContinueUP
Projektom „ContinueUP” uspostavlja se sveobuhvatan pristup za hvatanje u koštac sa zahtjevima s kojima se suočavaju učitelji i nastavnici diljem kontinuuma POUN-a i TSU-a.

Erasmus Educatore
Erasmus+ projekt EDUCATORE ima za cilj, zajednički sa studentima i nastavnicima, promišljati o pitanju dobrobiti sudionika obrazovanja tijekom pandemije i poticati međusveučilišnu suradnju.

CARE2LEARN
The CARE2LEARN project aims to develop an early intervention tool to tackle learning disadvantages by strengthening early key skills of children to lay quality foundations for their education and chances of positive life outcomes, but also relieve parents, ECEC and school system from additional pressure.

Erasmus+ KA 2
Od listopada 2020. godine do rujna 2023. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu partner je na Erasmus+ KA 2 projektu „Coherence in European Teacher Education: Creating transnational communities of practice through virtual scenarios“ (2020 – 1 – DE01-KA203-005728).