Obavijest o nastupnom predavanju – Leona Roca Badrić

Strategija Strateški se plan razvoja, osim na strateškim dokumentima Sveučilišta, temelji na strateškim dokumentima na čijoj osnovi Učiteljski fakultet djeluje od 2006. godinei. Temelji se i na analizi svih segmenata Učiteljskoga fakulteta, odnosno, na trenutačnom stanju te misiji i viziji Učiteljskoga fakulteta. Analiza u koju je uključena i SWOT analiza koja, kao jedan od početnih koraka pri spomenutoj izradi sveobuhvatne strategije obuhvaća samo nastavno osoblje Učiteljskoga fakulteta, a dovršena je u veljači 2013., odražava djelomičan pogled iznutra, a nedostaje i pogled izvana koji moraju dati kasnije navedeni vanjski dionici s kojima Fakultet surađuje. Za sljedeće strateško razdoblje u tijeku je izrada potpune analize koja će obuhvatiti sve dionike: nastavnike, studente, stručne službe, učitelje i ostale stručnjake u školama, suradnike, udruge i partnere s kojima Učiteljski fakultet dolazi u doticaj te koja će rezultirati sveobuhvatnom strategijom Fakulteta. Misija Misija Učiteljskog fakulteta jest provođenje kvalitetnih programa obrazovanja budućih odgojitelja, učitelja, nastavnika te ostalih obrazovatelja na području cjeloživotnoga odgoja i obrazovanja kroz programe integriranih, prediplomskih, diplomskih, specijalističkih i doktorskih studija te programa cjeloživotnoga obrazovanja i usavršavanja koji omogućavaju studentima i ostalim polaznicima da kroz vođenje i potporu uspješno povezuju teorijska i praktična znanja i usklađuju ih s obrazovnom politikom, razvijaju svoja znanja i vještine te stječu kompetencije nužne u odgojno-obrazovnom radu. Suvremeni programi utemeljeni na disciplinarnim i interdisciplinarnim istraživanjima te na evaluaciji obrazovnih potreba inoviraju se i mijenjaju u skladu sa suvremenom svjetskom praksom, potrebama profesija i zahtjevima tržišta, utemeljeni su na kritičkom istraživanju i praćenju odgojno-obrazovne prakse i preporukama za njezino unapređenje, ishodima učenja i primjeni inovativnih metoda u poučavanju i učenju te su usmjereni na studente i druge sudionike obrazovnoga procesa. Fakultet je usmjeren na kontinuirano unapređenje obrazovanja, podizanje kvalitete odgoja i obrazovanja te na to da svojim radom i znanstvenim istraživanjima pridonosi unapređenju obrazovne i odgojne djelatnosti, poticanju kreativnosti i izvrsnosti uz poštivanje pravednosti, etičkih i društvenih načela nediskriminiranja i inkluzije u cilju akademskoga i društvenoga razvoja te demokratskih društvenih odnosa. Njegova je misija i u sudjelovanju u rješavanju aktualnih obrazovnih problema koji se postavljaju u tranziciji k društvu znanja u Republici Hrvatskoj, Europskoj uniji te široj međunarodnoj zajednici. Učiteljski fakultet dužan je pružati odgojnim, obrazovnim, znanstvenim i istraživačkim, umjetničkim, gospodarskim, državnim i drugim ustanovama i tvrtkama inicijalno osposobljene i kompetentne osobe za učiteljski odgojno-obrazovni te znanstveno-istraživački i umjetnički rad, kao i za odgovarajuće rješavanje svih složenih odgojno-obrazovnih, upravljačkih, organizacijskih, terminoloških, tehničko-tehnoloških, informacijskih, jezičnih i drugih problema u primarnom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Nastavnom osoblju i drugim zaposlenima Fakultet pruža mogućnosti razvijanja njihovih radnih i osobnih potencijala u ostvarivanju programa i djelatnosti Fakulteta te uzajamne suradnje i uvažavanja. Vizija Usmjerenošću na istraživanje odgojno-obrazovnoga procesa cilj je Učiteljskoga fakulteta postizanje i podizanje kvalitete i izvrsnosti u provođenju svih programa obrazovanja i usavršavanja odgojitelja, učitelja i ostalih obrazovatelja i sudionika u redovitom i u cjeloživotnom obrazovanju. Zadaća je Fakulteta razvijanje i razrada odgovarajućega sustava za praćenje kvalitete ukupne djelatnosti Fakulteta, zasnovanoga na kontinuiranom praćenju i vrednovanju nastavnoga procesa i odgojno-obrazovne djelatnosti te na provođenju istraživanja važnih za studente, nastavno osoblje i za širu društvenu zajednicu kojim bi se održao i unaprijedio položaj Fakulteta kao vodeće ustanove u istraživanju predškolskoga i školskoga obrazovanja. To bi afirmiralo društveni položaj odgojitelja, učitelja i nastavnika kao kompetentnoga i visoko motiviranoga nositelja obrazovanja kao temelja hrvatskoga društva. Učiteljski fakultet svojim programima, istraživanjima, profilom svojega nastavnoga osoblja želi postati međunarodno prepoznatljiv centar izvrsnosti u skladu s potrebama društva 21. stoljeća. Temeljni su ciljevi strateškoga programa usmjereni na dalje razvijanje izvrsnosti u obrazovanju učitelja primarnoga obrazovanja, odgojitelja predškolske djece te studentima ostalih nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu osiguravanje stjecanja profesionalne nastavničke kompetencije za izvođenje nastave onih predmeta koje studiraju u sklopu matičnoga preddiplomskoga ili diplomskoga studija. Učiteljski fakultet i dalje će pridonositi domeni visokoškolskoga obrazovanja i znanstveno-istraživačkoga i umjetničkoga rada u području društvenih i humanističkih znanosti u sustavu visokoga školstva u Hrvatskoj istraživanjem relevantnih pojava te strategijom povećanja razine kvalitete svih studija, kao i uvođenjem novih međunarodno priznatih programa, projekata i studija.
Na temelju čl. 20. Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (NN 119/22), čl. 25. Statuta Učiteljskog fakulteta i čl. 2. i 3. Odluke Rektorskog zbora o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna zvanja, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja od 31. listopada 2005. dekanica Učiteljskog fakulteta prof.

Start

2. Lipanj 2025. - 11:30

End

2. Lipanj 2025. - 12:15

Na temelju čl. 20. Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (NN 119/22), čl. 25. Statuta Učiteljskog fakulteta i čl. 2. i 3. Odluke Rektorskog zbora o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna zvanja, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja od 31. listopada 2005. dekanica Učiteljskog fakulteta prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić, na prijedlog Stručnog povjerenstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u sastavu: izv. prof. dr. sc. Goran Lapat, Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet, predsjednica povjerenstva; izv. prof. dr. sc. Ivana Nikolić, Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet, članica i doc. dr. sc. Dario Novak, Sveučilište u Zagrebu Kineziološki fakultet, član

 

OGLAŠAVA

I.

Dr. sc. Leona Roca Badrić održat će u ponedjeljak, 2. lipnja 2025. od 11:30 do 12:15 sati u predavaonici P-10, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu – Odsjek u Petrinji, Trg Matice Hrvatske 12, 44 250 Petrinja, pred nastavnicima i studentima nastupno predavanje u vezi s postupkom izbora u naslovnu docenticu u interdisciplinarnom području znanosti, znanstveno polje obrazovne znanosti i znanstveno polje kineziologija.

 

II.

Naslov teme nastupnog predavanja je:

Tjelesna aktivnost kao odgojna komponenta u razrednoj nastavi“

Dekanica

Prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić

ODSJEK U ČAKOVCU

Dr. Ante Starčevića 55
40000 Čakovec
Tel. +385(0)40/370-000
e-pošta: dekanat

ODSJEK U PETRINJI

Trg Matice hrvatske 12
44250 Petrinja
TEL. +385(0)99/2100-404
e-pošta: dekanat

SREDIŠNJICA U ZAGREBU

Savska cesta 77
10000 Zagreb
Tel. +385(0)1/6327-348
e-pošta: dekanat

BROJEVI RAČUNA

ŽIRO RAČUN
2402006-1100639639

IBAN broj računa Učiteljskog fakulteta:
HR9124020061100639639

SWIFT:
ESBCHR22

OIB:
72226488129

TOP
Skip to content