Obrana teme doktorskog rada – Conar, Ivana
Ivana Conar, mag. paed. branit će temu doktorskog rada: „Uloga poučavanja kritičkog mišljenja, radnih orijentacija i profesionalne identifikacije u školskoj klimi katoličkih osnovnih škola u Hrvatskoj“
Ivana Conar, mag. paed. branit će temu doktorskog rada: „Uloga poučavanja kritičkog mišljenja, radnih orijentacija i profesionalne identifikacije u školskoj klimi katoličkih osnovnih škola u Hrvatskoj“
Vesna Hercigonja Novković održat će u srijedu 29. studenog 2023. godine od 11:30 do 12:15 sati u zgradi Sveučilišta – Regionalni centar za razvoj poduzetničkih kompetencija za zemlje jugoistočne Europe – SEECEL, Ulica Radoslava Cimermana 88, Zagreb, prostor: prizemlje, C2, pred nastavnicima i studentima diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja nastupno predavanje u […]
Na temelju članka 83. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03, 198/03. (Uredba), 105/04, 174/04, 2/07 – OUSRH, 46/07, 45/09, 63/11, 94/13, 139/13, 101/14 – OiRUSRH, 60/15 – OUSRH), članka 7. Statuta Učiteljskog fakulteta (pročišćeni tekst), članka 39. Pravilnika o poslijediplomskim specijalističkim studijima Učiteljskog fakulteta u Zagrebu od 26. siječnja 2016. i […]
Na temelju članka 83. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03, 198/03. (Uredba), 105/04, 174/04, 2/07 – OUSRH, 46/07, 45/09, 63/11, 94/13, 139/13, 101/14 – OiRUSRH, 60/15 – OUSRH), članka 7. Statuta Učiteljskog fakulteta (pročišćeni tekst), članka 39. Pravilnika o poslijediplomskim specijalističkim studijima Učiteljskog fakulteta u Zagrebu od 26. siječnja 2016. i […]
Na temelju članka 83. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03, 198/03. (Uredba), 105/04, 174/04, 2/07 – OUSRH, 46/07, 45/09, 63/11, 94/13, 139/13, 101/14 – OiRUSRH, 60/15 – OUSRH), članka 7. Statuta Učiteljskog fakulteta (pročišćeni tekst), članka 39. Pravilnika o poslijediplomskim specijalističkim studijima Učiteljskog fakulteta u Zagrebu od 26. siječnja 2016. i […]
Na temelju članka 63. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03, 198/03, 105/04, 174/04, 46/07), članka 43. Statuta Sveučilišta u Zagrebu, broj: 01-723/1-2005. od 25. veljače 2005, članka 37. Statuta Učiteljskog fakulteta (pročišćeni tekst) i članka 28. Pravilnika o doktorskim studijima na Učiteljskom fakultetu Sveučilištu u Zagrebu, na temelju odluke Fakultetskog vijeća […]
Na temelju članka 63. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03, 198/03, 105/04, 174/04, 46/07), članka 43. Statuta Sveučilišta u Zagrebu, broj: 01-723/1-2005. od 25. veljače 2005, članka 37. Statuta Učiteljskog fakulteta (pročišćeni tekst) i članka 28. Pravilnika o doktorskim studijima na Učiteljskom fakultetu Sveučilištu u Zagrebu, na temelju odluke Fakultetskog vijeća […]
Na temelju članka 63. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03, 198/03, 105/04, 174/04, 46/07), članka 43. Statuta Sveučilišta u Zagrebu, broj: 01-723/1-2005. od 25. veljače 2005, članka 37. Statuta Učiteljskog fakulteta (pročišćeni tekst) i članka 28. Pravilnika o doktorskim studijima na Učiteljskom fakultetu Sveučilištu u Zagrebu, na temelju odluke Fakultetskog vijeća […]
Na temelju članka 63. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (Narodne novine, 123/03, 198/03, 105/04, 174/04, 46/07), članka 43. Statuta Sveučilišta u Zagrebu, broj: 01-723/1-2005. od 25. veljače 2005, članka 37. Statuta Učiteljskog fakulteta (pročišćeni tekst) i članka 28. Pravilnika o doktorskim studijima na Učiteljskom fakultetu Sveučilištu u Zagrebu, na temelju odluke Fakultetskog vijeća […]
Na temelju članka 83. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju, članka 53. Statuta Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, članka 36. Pravilnika o doktorskim studijima na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i odluke Fakultetskog vijeća od 24. svibnja 2023. godine IVANA OLUJIĆ, branit će doktorski rad „Povezanost kvalitete suradnje i psiholoških potreba učitelja razredne […]