
Učiteljski fakultet predstavio je svoje programe na EAIE 2025 u Göteborgu
Godišnja konferencija i sajam European Association for International Education (EAIE) održan je u Göteborgu od 9. do 12. rujna 2025. Učiteljski fakultet, kao jedan od osam odabranih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, sudjelovao je u aktivnostima Agencije za mobilnost i programe Europske unije uz podršku Ministarstva obrazovanja i mladih, u okviru inicijative Study in Croatia. Održani su sastanci i susreti s predstavnicima niza europskih sveučilišta koji su iskazali velik interes za suradnju u području obrazovanja, posebno ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Učiteljski je fakultet prepoznat kao vrlo privlačna institucija za dolazne studente, osobito iz Njemačke, Belgije, Švicarske, Turske i Portugala, te za razmjenu nastavnog i stručnog osoblja.
Posebno je korisno bilo sudjelovanje na radionicama i predavanjima vezanima uz temu budućnosti visokog obrazovanja i znanstvenih istraživanja te uspostavljanja odgovorne internacionalizacije i sudjelovanje na susretu Mreže europskih sveučilišta (UNICA). Iznimno je vrijedan bio susret s mladim Hrvatima u Švedskoj kojima su predstavljeni fakulteti u Hrvatskoj te mogućnosti studiranja.
Tijekom boravka, ostvaren je posjet sveučilištu u Göteborgu te održan sastanak s direktoricom studija Ann-Charlotte Lindgren na fakultetu za izobrazbu učitelja i odgojitelja (Faculty of Education). Na sastanku su prezentirani programi učiteljskih i odgojiteljskih studija te struktura švedskog obrazovnog sustava.
Prilikom posjeta osnovnoj školi Påvelundsskolan, ravnateljica Amanda Mattsson i učiteljice predstavile su školu, posebnosti organizacije rada te prikazale aktivnosti redovnog nastavnog procesa i rada u produženom boravku.
U dječjem vrtiću u Sävedalenu ravnateljica Anna Bäckbro Fredriksson i dvije odgojiteljice prikazale su rad u dječjem vrtiću. U predstavljanju su istaknule specifičnosti rada predškole u Švedskoj te opisale suradnju dječjeg vrtića i škole u pripremnom razredu. Posebno su naglasile prednosti i nedostatke obrazovanja odgojitelja te vrijednosti praktičnog rada u vrtiću tijekom studija.


