Održani uvodni sastanci dvaju istraživačkih projekata HRZZ-a

Održani uvodni sastanci dvaju istraživačkih projekata HRZZ-a

 

 

 

 

Na Učiteljskom fakultetu od 6. do 8. veljače ove godine održani su uvodni sastanci dvaju istraživačkih projekata koje financira Hrvatska zaklada za znanost, a čiji je nositelj fakultet.

Suradnici projekta Razvoj rječnika djece mlađe školske dobi kroz inovativne, estetske i utjelovljene metode učenja – RjeŠko (HRZZ IP-2024-05-8305) održali su uvodni sastanak 6. veljače 2024. godine. Voditeljicu projekta izv. prof. dr. sc. Katarinu Aladrović Slovaček te 13 suradnika iz pet visokoškolskih ustanova u Republici Hrvatskoj (Sveučilište u Zagrebu: Učiteljski fakultet, Filozofski fakultet i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet; Sveučilište u Slavonskom Brodu) u ime uprave Fakulteta pozdravila je prodekanica za znanost, umjetnost i međunarodnu suradnju izv. prof. dr. sc. Tamara Jurkić Sviben. Tom je prilikom istaknula ključnu ulogu kompetitivnih znanstvenoistraživačkih projekata za znanstveno profiliranje i znanstvenu vidljivost fakulteta. Tijekom cjelodnevnoga sastanka istraživačka skupina projekta RjeŠko razradila je aktivnosti istraživačkoga plana za prvu godinu provedbe projekta čiji je glavni cilj razviti odgojno-obrazovne programe koji će inovativnim, estetskim i utjelovljenim metodama učenja poticati bogaćenje rječnika djece mlađe školske dobi.

U naredna dva dana (7. i 8. veljače 2025.) održan je uvodni sastanak projekta Rana disciplinarna pismenost na hrvatskome: obilježja udžbeničkoga diskursa – RAPID (HRZZ IP-2024-05-2755). Uz voditeljicu projekta prof. dr. sc. Lidiju Cvikić istraživačku skupinu čini 13 suradnika iz 5 visokoškolskih ustanova (Sveučilište u Zagrebu: Učiteljski fakultet i Fakultet hrvatskih studija; Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku: Filozofski fakultet i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; Sveučilište u Rijeci) te dvije osnovne škole (OŠ Tituša Brezovačkog Zagreb i OŠ Sveti Petar, Orehovec). U pozdravnome govoru prodekanica za poslovanje i razvoj izv. prof. dr. sc. Martina Kolar Billege naglasila je kako je upravo Učiteljski fakultet onaj dionik odgojno-obrazovnoga sustava koji je rezultatima svojih istraživanja kontinuirano unaprjeđivao sustav te je istraživačima poželjela da radom u projektu nastave u tome smjeru. Tijekom uvodnoga projektnoga sastanka istraživačka je skupina definirala hodogram aktivnosti kojima je cilj istražiti obilježja jezika udžbenika i njegovu ulogu u razvoju rane disciplinarne pismenosti (matematičke, prirodoslovne i opće pismenosti) učenika osnovne škole.

 

 

 

 

 

 

 

Prodekanica za znanost, umjetnost i međunarodnu suradnju izv. prof. dr. sc. Tamara Jurkić Sviben i voditeljica projekta RjeŠko izv. prof. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Istraživačka skupina projekta RjeŠKo (HRZZ IP-2024-05-8350)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prodekanica za poslovanje i razvoj Učiteljskoga fakulteta izv. prof. dr. sc. Martina Kolar Billege pozdravlja suradnike projekta RAPID

 

 

 

 

 

 

 

 

Istraživačka skupina projekta RAPID (HRZZ IP-2024-05-2755)