
Započela nastava treće generacije doktorskoga studija JKKK-a
U petak, 14. ožujka 2025. godine s nastavom je započela treća generacija doktorskoga studija Jezični, književni i kulturni kontekst ranoga, predškolskoga i primarnoga odgoja i obrazovanja. U treću generaciju ovoga doktorskoga studija upisalo se trinaest kandidata kojima je na početku njihova doktorskoga puta dobrodošlicu u ime Učiteljskoga fakulteta poželjela prodekanica za znanost, umjetnost i međunarodnu suradnju izv. prof. dr. sc. Tamara Jurkić Sviben.
Prodekanica je u vrlo inspirativnom govoru potaknula doktorande na istraživanje, čitanje, stvaranje i akademsko pisanje podsjećajući ih kako će na tom putu često uz lijepe biti i teških trenutaka i neispisanih stranica, ali da unatoč tome ne odustaju od svoga cilja koji će se u nekim trenutcima činiti poput uspinjanja na Mount Everest. No, unatoč tome, prodekanica je poželjela doktorandima da niti jedan dan ne prođe, a da na papir ne zapišu barem jednu referencu.
Uz prodekanicu, doktorande su pozdravile i članice Vijeća doktorskoga studija prof. dr. sc. Lidija Cvikić te izv. prof. dr. sc. Kristina Cergol dajući doktorandima podršku i poticaj na putu stjecanja doktorata. Doktorande je s njihovim pravima i dužnostima upoznala voditeljica studija izv. prof. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček kratkom prezentacijom, a prvo predavanje u okviru prvoga obaveznog kolegija Jezik, književnost i kultura kao temelj odgoja i obrazovanja održala je potom prof. dr. sc. Dunja Pavličević-Franić.
U petak, 21. ožujka, za doktorske studente održana je i prva u nizu radionica o akademskom pisanju i objavljivanju znanstvenih radova koju su vodile prof. dr. sc. Lidija Cvikić i izv. prof. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček.