Europska komisija odabrala Erasmus+ projekt Učiteljskog fakulteta kao primjer dobre prakse

Europska komisija odabrala Erasmus+ projekt Učiteljskog fakulteta kao primjer dobre prakse

Između nekoliko tisuća Erasmus+ projekata koji su se na području članica programa provodili u razdoblju 2014.-2020. Europska komisija odabrala je 120 onih koji su primjeri dobre prakse u promicanju uključivosti u obrazovanju, od toga samo 4 projekta iz Republike Hrvatske.

Među odabranim projektima primjerima dobre prakse za područje Europe u šestogodišnjem razdoblju nalazi se i projekt Razvoj pismenosti i učenje jezika za djecu mlađe dobi u nepovoljnom položaju – DEAL čiji je nositelj bio Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.

Prof. dr. sc. Tamara Turza-Bogdan bila je voditeljica projekta, a u projektu su još sudjelovali i drugi članovi Katedre za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu: prof. dr. sc. Lidija Cvikić, prof. dr. sc. Vladimira Velički, izv. prof. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, doc. dr. sc. Jelena Vignjević, kao i izv. prof. dr. sc. Predrag Oreški, s Katedre za informacijske znanosti i izv. prof. dr. art. Kristina Horvat Blažinović, s Katedre umjetničkog područja.

Vijest o tome objavljena je na stranicama Agencije za mobilnost i programe EU (https://ampeu.hr/novosti/i-hrvatski-erasmus-projekti-na-europskom-popisu-primjera-dobre-prakse), a sažetak projekta nalazi se na stranici 308. izvješća Data collection and analysis of Erasmus+ Projects; Focus on inclusion in education (https://ampeu.hr/files/Erasmus-projects-Focus-on-inclusion-in-education-final-report.pdf).

Ovo priznanje pokazuje važnost Erasmus+ projekata za unaprjeđenja obrazovanja na najširoj razini, a iznimno je važno za promicanje ugleda Učiteljskoga fakulteta.