Imajući u vidu aktualne reformske procese u obrazovanju koji mijenjaju dosadašnju obrazovnu paradigmu, profesionalizacija obrazovanja odgojitelja, učitelja i ravnatelja osiguravanjem kvalitete obrazovnih programa od iznimne je važnosti za poboljšanje kvalitete obrazovnog sustava u cjelini. Stoga je svrha ovog projekta unaprjeđenje kvalitete inicijalnog i cjeloživotnog obrazovanja učitelja, odgojitelja i ravnatelja.
Inoviranje programa učiteljskih i odgojiteljskih studija primjenom HKO-a
Svrha – unaprjeđenje kvalitete inicijalnog i cjeloživotnog obrazovanja učitelja, odgojitelja i ravnatelja.
Related Projects

Centar za istraživanje dječje književnosti i kulture
Djelatnost Centra nastavlja se na znanstvenoistraživački rad u okviru uspostavnoga znanstvenoga projekta Uspostavljanje međukulturnih poveznica kroz prijevode dječje književnosti: tekst, kontekst, strategije (BIBRICH UIP-2014-09-9823) koji se na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu od rujna 2015. do kolovoza 2018. godine odvijao uz potporu Hrvatske zaklade za znanost. Navedenim projektom uspostavljeno je znanstvenoistraživačko područje i formirana inicijalna […]

Erasmus+ DEAL Project
Cilj je projekta učinkovitije djelovati na razvoj jezičnih vještina i pismenosti djece koja su zbog svojih jezičnih i kulturoloških posebnosti u nepovoljnijem položaju u odnosu na vršnjake te time poboljšati njihova ukupna obrazovna postignuća.

MORENEC
Opći cilj projekta je doprinijeti sistematizaciji postojećih i kreiranju novih znanstveno utemeljenih spoznaja o etiološkim, fenomenološkim i intervencijskim aspektima rizika socijalne isključenosti djece rane i predškolske dobi, kao temeljima planiranja, razvoja i evaluacije učinkovitosti odgojno-obrazovnih metoda, strategija i programa usmjerenih obiteljima i djeci rane i predškolske dobi.

SCHOOL4NET-GEN
Glavni cilj planiranih istraživanja je ispitati stavove i (samo)procjene učitelja, ravnatelja, roditelja i učenika o slabostima postojeće didaktičke paradigme (nastava usmjerena na nastavnika) koja dominira u hrvatskim školama te ispitati moguća didaktička rješenja za unutarnju reformu u smjeru nastave usmjerene na učenika oslanjanjem na suvremene teorije nastave i učenja te na mogućnosti obogaćivanja nastavnih situacija i komunikacije digitalnim medijima.