Vremenik / Upute / Upisi #2021
Sve potrebne informacije o upisima na Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu za ak. god. 2020./2021.
Natječaj za akademsku mobilnost u 2021. godini (drugi krug)
Objavljen je 2. krug Natječaja za akademsku mobilnost u 2021. godini.
Erasmus+ stručna praksa, natječaj za ak. god. 2021./22.
Sveučilište u Zagrebu najavilo je raspisivanje 1. kruga natječaja za Erasmus+ stručnu praksu u ak. god. 2021./22.
Objavljeni rezultati Erasmus+ SMS natječaja u svrhu studijskog boravka studenata za ZIMSKI semestar ak. god. 2021./22.
Obavijest možete pronaći na sveučilišnim stranicama
Poziv na UNIC Gradske laboratorije
U okviru UNIC projekta održat će se deset sekcija tzv. Gradskih laboratorija, na temu Otporan Zagreb, u periodu od 14. do 25. svibnja 2021. godine.
Podsjetnik na Natječaj za dodjelu Rektorove nagrade za ak. god. 2020./2021.
Ovim putem podsjećamo da je rok za prijavu na Natječaj za dodjelu Rektorove nagrade za ak. god. 2020./2021. srijeda, 30. lipnja 2021. do 16 sati.
Proslava 50. obljetnice Odsjeka za obrazovne studije Učiteljskog fakulteta
Jučer smo u Auli Sveučilišta svečano obilježili 50. obljetnicu našeg Odsjeka za obrazovne studije.
Nastupno predavanje – Gagić Kičinbači, I.
Mr. art. Ivana Gagić Kičinbači održat će u petak 7. 5. 2021., od 8:00 – 8:45 sati, putem sustava Zoom dostupnog na poveznici https://us02web.zoom.us/j/82309535212?pwd=QTF2WWxoaTlqLzZxV1h0RGxiV2k1QT09 pred nastavnicima i studentima nastupno predavanje u vezi s izborom u umjetničko-nastavno zvanje i na radno mjesto docent u Umjetničkom području, polje: Likovna umjetnost, grana: Likovna pedagogija. Naslov teme nastupnog predavanja […]
Raspisuju se natječaji za 2 radna mjesta i 4 izbora u naslovno zvanje
Učiteljski fakultet raspisuje natječaj za 2 radna mjesta i izbor u 4 naslovna zvanja!
Učiteljski fakultet partner u Erasmus + projektu
Od listopada 2020. godine do rujna 2023. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu partner je na Erasmus+ KA 2 projektu “Coherence in European Teacher Education: Creating transnational communities of practice through virtual scenarios” (2020 – 1 – DE01-KA203-005728).