Predstojnica katedre: izv. prof. dr. sc. Ivana Cindrić
Zamjenica predstojnice: izv. prof. dr. sc. Kristina Cergol
Katedra za obrazovanje učitelja engleskog jezika osnovana je 2006. godine. Nastavna djelatnost Katedre odvija se kroz izvođenje studija engleskog jezika u okviru integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Učiteljski studij s engleskim jezikom, izvođenje nastave engleskog jezika učiteljske struke na Odsjeku za učiteljski studij (s modulima) i engleskog jezika odgojiteljske struke na Odsjeku za odgojiteljski studij.
Na Učiteljskom studiju s engleskim jezikom studenti, uz opće učiteljske kompetencije, stječu kompetencije poučavanja engleskoga jezika u ranom učenju i u cjelokupnoj osnovnoj školi. Program Učiteljskog studija s engleskim jezikom slijednik je četverogodišnjeg stručnog Učiteljskog studija s pojačanim programom iz nastavnog predmeta engleski jezik koji se izvodio od 1997 do 2008. godine. Program integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija prva generacija studenata upisala je 2005. godine. Učiteljski studij s engleskim jezikom obuhvaća kolegije jezične izobrazbe, lingvističke kolegije, književnost za djecu i mlade na engleskom jeziku, kolegije koji obuhvaćaju kulturu i civilizaciju, međukulturnost i anglosaksonske kulture, metodičke kolegije s praksom u nastavi engleskog jezika i izborne kolegije. Završetkom studija stječe se naziv magistra primarnog obrazovanja, a kompetencije za izvođenje nastave engleskoga jezika navode se u dopunskoj ispravi koja se izdaje uz diplomu. Za studente se organiziraju i posebna gostovanja (izuzetno su nam važna gostovanja asistenata u nastavi iz programa Fulbright stipendija, u suradnji sa Službom za međunarodnu suradnju, MZOS i Veleposlanstvom SAD-a) te predavanja i radionice koje vode ugledni stručnjaci i znanstvenici.
Članovi Katedre aktivno se i uspješno, uz nastavni rad, bave znanstvenim i stručnim radom individualno i kao istraživači i/ili voditelji znanstvenih projekata, sudionici konferencija, simpozija ili radionica. Članovi Katedre su bili ili jesu suradnici i voditelji u nizu projekata. Nastavnici Katedre autori su ili koautori više znanstvenih i stručnih monografija, rječnika, udžbenika, članaka te urednici ili članovi uredništva različitih edicija.
Katedra je u 2011. organizirala uspješan međunarodni istraživački simpozij Early Foreign Languages Learning and Teaching s preko 60 sudionika, a članovi Katedre svojim radovima redovito sudjeluju na domaćim i međunarodnim savjetovanjima, konferencijama i kongresima i održavaju nastavu na diplomskim i poslijediplomskim studijima u zemlji i inozemstvu.